Aquanet
Aquanet to wiodąca firma wodociągowa w Polsce. Nie tylko zaopatruje w wodę prawie 800 tysięcy Poznaniaków i mieszkańców okolicznych gmin, ale też prowadzi liczne działania proekologiczne.
Zobacz więcejKlient zgłosił się do nas z briefem, który zakładał przeprowadzenie liftingu projektu opakowań. Biorąc pod uwagę środowisko marki i jej dotychczasowe działania, uznaliśmy, że sam lifting to zdecydowanie za mało, by podnieść jej pozycję. Wspólnie z Klientem zdecydowaliśmy się więc na rezygnację z liftingu na rzecz kompletnej zmiany wizerunku (w tym projektu logo oraz opakowań).
Chcieliśmy zachęcić do czerpania radości z codziennych przyjemności i cieszenia się pełnią smaku ulubionych dań, pomimo diety bezglutenowej oraz związanych z nią ograniczeń. Tak powstała filozofia marki, wyrażona przez nowe hasło: „Żyj pełnią smaku”.
Postanowiliśmy uzupełnić ją projektem wykorzystującym świeży, nowoczesny design, charakteryzującym się prostotą oraz lekkością.
W centrum znalazł się produkt. Porzuciliśmy aranżacje nawiązujące do propozycji podania i wykorzystaliśmy sesyjne zdjęcia, wydobywające walory wizualne. Wprowadziliśmy kod kolorystyczny przypisując barwy do konkretnych kategorii produktów. Klient zdecydował się pozostać przy obecnej nazwie. Przestarzałe logo zastąpiliśmy świeżym, wyraźnym znakiem. Do całości dopasowaliśmy przyjazny w odbiorze, nieformalny font.